dinsdag 22 november 2016

U vraagt, wij draaien..

De afgelopen paar maanden heb ik veel leuke maatwerkopdrachten gekregen. Items in specifieke stofjes of zelfs geheel nieuwe items, die (nog) niet op mijn webshop staan.

Maatwerk vind ik erg leuk om te doen, ik hou wel van een beetje uitdaging en denk graag mee met de klant. Bijvoorbeeld om ideeën aan te dragen aan ouders (in spé) die mij de kleuren van de babykamers doorgeven en ik vervolgens daarmee kan matchen met kleur en prints. Ik probeer mijzelf daarin ook te onderscheiden van de grotere en bekendere (web)shops met baby- en kindspullen, dat klanten zelf ook echt met verzoekjes of ideeën aan kunnen komen.
Nee heb je, ja kan je krijgen, toch?

Hier een greep uit de maatwerkopdrachten..

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten