donderdag 9 april 2015

Keukenprins(es)jes


Sterre gaat sinds twee maanden op de dinsdagen naar de opvang, een hele leuke opvang waar ze elke dag zelf brood bakken. Nu zag ik al wat kinderkeukenschortjes hangen voor de kleintjes om mee te helpen met het bakken, of om zelf heerlijke creaties te maken in het speelkeukentje, en ik dacht aan de keukenschortjes die ik eerder had gemaakt...

Bij Spoonflower.com had ik een paar maanden geleden wat leuke stoffen gehaald, waaronder een met vrolijke groenten en fruitjes..
Van een yard stof (een tikkie kleiner dan onze stofmeters) maakte ik voor mezelf een grote stevige boodschappentas, en twee kleine schortjes, één voor Sterre (is nu nog iets te groot voor haar) en één voor keukenprinsespeuter Carmen..



(de boodschappentas voor mezelf:)



Voor een andere vriendin maakte ik nog eens twee schortjes, voor haar twee kleine dametjes die ook geregeld haar, maar vooral hun papa -de kok, helpen in de keuken..



Voor de kinderopvang maakte ik ook twee schortjes, maatje dreumes en maatje peuter.. Het vintage stofje kleurt leuk bij het interieur van de opvang. 
Toen ik Sterre aan het eind van de dag ophaalde, was er gelijk eentje in gebruik door een van de kleine dames, en dat is natuurlijk leuk om te zien! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten