maandag 10 augustus 2015

Groovy baby!

Na onze heerlijke kampeervakantie op een Franse boerderijcamping, gaat de naaimachine (die toch wat lastig mee te nemen is in een tent zonder elektra) nu maar weer ratelen.

We hadden voor onze vriend Jean nog een verjaardagscadeau klaarliggen, die we vlak voor de kampeertrip wilden geven maar ik helaas ziek werd (waarop ook mijn marktdagje met zus Jessica niet door kon gaan.. arrgh). Nu terug van weggeweest konden we het cadeau geven...



De kleuren variƫren erg op de verschillende foto's door kunstlicht vs daglicht enzo, maar het is meer oranje dan rood.
Het tevreden katje is in ieder geval tevreden over hoe het shirt geworden is.

Jean houdt wel van een 70's look en heeft ook een retro woonkamer met oranje/bruine/gele tinten en funky behangetje dus met dit stofje in huis hoefde ik niet lang na te denken voor wie ik iets ging maken.



Zonder patroon en een beetje op de gok genaaid, past het t-shirt gelukkig precies! Staat 'ie niet shagadelic? Yeah baby!

Een half jaar geleden maakte ik van dit stofje al een speelpakje/pyamaatje voor Sterre.. het stond haar zooo cute!




We namen het pakje mee op onze kampeertrip voor de koude nachten daar, maar het past nu echt niet meer goed dus het pakje is inmiddels doorgegeven aan de volgende baby om lekker in te spelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten