maandag 31 augustus 2015

Sterrestof is geopend!!

De kop is eraf, ik ben begonnen met een gezellige verkoopdag op de Home Made Market, en vanaf gisteren zijn ook de digitale winkeldeuren open: de Sterrestof winkel is geopend!

Al het moois voor de kleintjes is nu online te vinden op www.sterrestof.nl, in deze en nog veeeeeel meer leuke stoffen en printjes!





De marktdag vloog voorbij met de hulp en gezelligheid van mijn lieve vriendin Martha! 

In een diepe concentratie...

En in een diepe lach..


Ik heb veel geïnteresseerd publiek langs mijn kraampje gehad, veel visitekaartjes mogen uitdelen en veel complimentjes ontvangen over mijn producten, wat spulletjes verkocht, superfijn!

En ook hartstikke tof dat er zoveel vrienden en familie langs zijn gekomen! Ik voel me erg gesteund met alle toi toi toi's en bemoedigende woorden.. zowel via facebook als in persoon.. dank jullie wel allemaal! ^_^

Mijn twee grootste liefjes kwamen natuurlijk ook langs.. 



En oh wat was die zweefmolen toch mooi om naar te kijken! "Daar durf ik best in hoor, papa!"




Geen opmerkingen:

Een reactie posten