dinsdag 9 februari 2016

Laat de lente maar komen

Het is alweer februari, de dagen worden langer en we verlangen naar lente, zonlicht, bloemen, warmte, zomervakantieplannen maken, veel buiten spelen, met blote voeten in het gras...

Bij mijn lentekriebels hoorde een nieuw kleurenpalet aan stoffen. Ik ben op zoek gegaan en kwam tot deze frisse serie kleuren.


Inmiddels maakte ik ervan voor mijn webshop Sterrestof en voor de winkel Achtung! Baby in de Prins Hendrikstraat een aantal nieuwe slabs, een boxkleed en een aantal babydekentjes.
Ik ben nog lang niet klaar met aanvullen maar voor nu alvast te showen:

De nieuwe slabs...






Het nieuwe boxkleed..



Stevig canvaskatoen aan de bovenzijde, gevuld met wattine, en zachte fleece als onderkant. Een lekker dikke speeldeken voor op de grond of in de box.

Tenslotte de zachte dekentjes.. 







De dekentjes meten ca. 70x100cm en zijn van 100% katoen, met soepele katoenen stoffen als bovenzijde en zacht teddykatoen als onderkant. Ze zijn geschikt voor in de wieg, het ledikant, de wandelwagen, of gewoon om lekker je baby of dreumes in te wikkelen en knuffelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten