maandag 8 februari 2016

Takkie goes U.S.A.

In mijn Sterrestof shop is heel veel leuks te vinden voor kleintjes, maar daarbuiten is ook maatwerk is altijd mogelijk!

Sam heeft inmiddels een paar maanden haar diaper clutch/verschoonmat in gebruik voor kleine Yani (de bootjes verschoonmat) en is er erg tevreden mee. Voor een zwangere vriendin bestelde ze bij mij ook zo'n verschoonmat. Sam wilde voor haar vriendin, die nu in de USA woont, een typisch Nederlands stofje. We zochten samen naar een leuk stofje. Toen ik een Jip & Janneke stofje tegenkwam, wist ik eigenlijk al dat dat hét stofje zou worden (Sam zei eerder dat de vriendin J&J erg leuk vindt, en de HEMA erg mist in de USA). Sam was het met me eens, dus ik ging aan de slag...

Hondje Takkie wandelt vrolijk over de buitenstof en voor de binnenstof gebruikte ik een okergeel linnen stofje.


Sam wilde er ook graag een bijpassende slab bij. Zo werd het een leuk en uniek setje als kraamcadeau!




Takkie goes USA!


14 opmerkingen:

  1. zo mooi gemaakt en zo'n leuk idee, we zijn erg blij met ons über Hollandse custom made changing pad & slabbertje!
    👋🏻 Minka's nwe mama

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Zo heb je toch nog een beetje Hema bij je, hihi. Enjoy!

      Verwijderen
  2. O wawie �� Mag ik vragen waar je het stofje kocht? Ik zoek me te pletter..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je geantwoord via Gmail ;-)

      Verwijderen
    2. Ik ben ook wel benieuwd waar je dit stofje vond. Ben er al even naar op zoek!

      Verwijderen
    3. Yvonne, scroll even verder in de comments. Had het al geschreven 2 weken terug. ;-)

      Verwijderen
  3. Oei Esther, waarschijnlijk gemist....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je mag mailtje sturen naar brenda.zowiezo@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hej tof gevonden ! Ik ben ook al een hele tijd hartstikke opzoek naar dat Takkie stofje in katoen, kan jij me verder helpen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele leuke dingen maak je zeg. Kom toevallig bij je blog uit. En mocht je willen verklappen waar jent stofje vandaan hebt dan hoor ik het graag mailsaanec@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sanne! Nou vooruit, ik zal 'm delen... Zie onder.

      Verwijderen
  7. Ok ok ik deel mijn toevalstreffer met jullie, haha. Ik was voor deze verschoonmat ook op zoek naar Jip&Janneke stof, het is lastig te vinden, copyright enzo. Volgens mij is HEMA de enige die rechten heeft om J&J spul te verkopen. De Takkie stof is dan ook een HEMA-hack! Je hebt namelijk een Takkie katoenen strijkplankhoes. Deze was precies groot genoeg voor mijn project! Je moet wel het beschermlaagje eraf pielen, maar dat gaat gemakkelijk.
    Hopelijk zijn jullie DIY's niet te groot (de stofhoes is ca 40cm breed), en anders is www.spoonflower.com ook nog een echt leuke stoffensite, waar je weliswaar geen Takkie zal tegenkomen, maar wel -tig andere leuke hondenstofjes als je "dog" invult op de zoekbalk. Goodluck!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo mag ik vragen waar je de stof heb besteld

    BeantwoordenVerwijderen