dinsdag 24 november 2015

Beer goes black & white


Ik heb pas een nieuw boxkleed voor de shop gemaakt, die behalve op sterrestof.nl ook te koop is bij Achtung Baby...



... en ik hield een lange smalle reep van de zwart-witte stof over. Leuk voor een klein project erbij.

Poppenmoedertje Sterre is de hele tijd in de weer met pop en beer. Ze worden verzorgd, toegedekt, gevoerd, billen verschoond, toeten gepoetst, geknuffeld, noem maar op.
Nu had ze een poppenbuggy die we in de tuin hadden laten staan... en er wat regen overheen is gegaan... en de stof is gaan beschimmelen. Bah. Nu was het stofje al niet bepaald mijn smaak, maar nu 'ie ook nog zo vies was geworden kon 't echt niet meer. Dus, opnieuw bekleed. 

Eerst nog even een schandefoto van de vieze oude stof...



En dit is het geworden:



Stukken beter al zeg ik zelf. Iets minder een sight for sore eyes...

Beer werd ook gedragen in de doek (net als Sterre zelf gedragen wordt) en dat is superduperschattig om te zien.. Ze geeft Beer klopjes en aaitjes op zijn rug en kusjes op zijn bol.





Mijn kleinste draagdoek is nog behoorlijk aan de lange kant voor een dreumes en werd één grote klont bij het knopen. Ik heb dan ook maar een poppendraagdoek gemaakt. Sterre wil 'm nu nog niet showen op de foto en gebruikt 'm nu als dekentje voor Beer, maar de volgende keer dat beer in de doek moet, heeft ze een passende drager!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten