donderdag 19 november 2015

Pimping that room!

Mijn meisje slaapt nog altijd in een slaapzak/trappelzakje in bed. We hebben het eens geprobeerd zonder slaapzak en onder een gewone deken maar dat vindt ze maar niks, die trapt ze van haar af, ze wil perse in een slaapzak liggen. Prima. Maar toch vindt ze nu, voor extra warmte en voor snuggling, een dekentje erbij wel fijn.

En nu dacht ik, als ik dan van die heerlijke teddykatoenen babydekentjes verkoop, is het best stom dat mijn eigen kindie er geen een heeft op haar bedje. Nou ja, ze had wel een babydekentje wat ik meer dan een jaar geleden maakte maar niet van dat fijne teddy, en dat dekentje was inmiddels ook veel te klein voor haar geworden. Want mijn baby is hartstikke dreumes.

Dus, toen ik dit stofje voorbij zag komen, wist is gelijk dat ik er een nieuw dekentje van wilde maken voor mijn kleine madame. Een slagje groter dan mijn babydekentjes (70x100cm), deze werd circa 90x115cm.



Ze heeft er al onder geslapen en is superblij met haar "nieuwe-poese-deken".

Ook maakte ik een vlaggenslingertje (nog kleiner dan de kleinste vlaggenlijn-maat in mijn shopje, want hij moest niet breder zijn dan de kamerdeur) om Sterre's kamer te pimpen. Ik had wat linnen effen stofjes besteld die ik wilde uitproberen (want linnen is zoooo mooi en zulk fijn materiaal) en ik ga er meer mee werken, absoluut!





Behind the scenes..

Daglicht is schaars deze dagen, ik moet overdag snel werken en de camera pakken voor het weer donker is. Het helpt ook niet dat het zo stormachtig en donker overdag is.
Het resulteert zich in een nieuwsgierig kindje die graag mee wil doen en mama helpen (lees: spullen wegtrekken of photobomben).

Sterre klom op mijn 'set' (de eettafel) om haar hoofd neer te leggen op het opgevouwen dekentje. Ik: "Ga je hier een dutje doen?" Zij: "Ja. Lekker". Ik vond het wel erg lief dat ze lekker wilde liggen op haar zachte dekentje daar midden op de eettafel en besloot zo nog maar even een paar kiekjes erbij te maken...






Wil je meer van mijn vlaggenlijnen zien/kopen, of die heerlijke babydekentjes? Je kunt ze vinden op www.sterrestof.nl en de superleuke kinderwinkel Achtung Baby in de Prins Hendrikstraat Den Haag. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten