dinsdag 7 juni 2016

Beam me up, Scotty!

Alles lag helemaal klaar voor de baby van Natasja en Jim, een ingerichte babykamer, vol mooie spulletjes en kadootjes, het was even afwachten, een laatste paar zware loodjes, maar nu is hij er:

Welkom baby Harlan!

Gefeliciteerd mama Natasja en papa Jim met jullie heerlijke kleine knulletje!


Harlan kwam ter wereld met alles erop en eraan, maar óók met een klein grapje: hij had zolang in stuit gelegen dat zijn beentjes nog recht omhoog stonden. Inmiddels is hij een maand oud en is dat allang weer goed gekomen, maar het maakte de eerste paar weken een tikkie lastig de kleine meneer te verschonen en een broekje aan te doen. Broekjes vond Harlan het ook niet fijn (en terecht). Dankzij de never ending inspiratiebron Pinterest sprong er een ideetje in mijn hoofd: ik maakte een baby night gown.


De night gown is een trappelzakje wat meer als pyjamaatje dient dan als slaapzakje, hij kan het gewoon dragen als kleding, het heeft elastiek aan de onderkant voor makkelijk te verschonen en geen gehannes met beentjes in een broekje proppen.

Nog een geinigheidje erbij, Natasja en Jim zijn sci-fi fans dus ik streek er een Star Trek embleempje op.
Beam me up, Scotty!



Mijn kleine vriendje is hier 3 dagen oud en heeft hier zijn duimpje gevonden. Zucht en smelt...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten