dinsdag 21 juni 2016

Een lekker pakje

Wat is er toch allemaal gaande in huize/naaiatelier Sterrestof? Van alles!

De dekens en slabs voor de webshop zijn weer in verse kleurtjes en stofjes verkrijgbaar, enkele nieuwe artikelen zijn net klaar en worden toegevoegd op de webshop namelijk: label/speendoekjes, spuugdoekjes en zeversjaaltjes, daarnaast volgen nog meer nieuwe artikelen binnenkort.. (veel plannen, nu nog tijd vinden).

Mijn collectie bij Achtung Baby wordt intussen steeds aangevuld, telkens weer met leuke nieuwe stofjes.

Voor een verse samenwerking met Kindertipi maak ik XL speelkleden (120x120cm) in twee verschillende prints die mooi in hun speeltenten passen.

En er zijn alweer heel wat bestellingen gemaakt, spullen verkocht op de markt en (kraam)kadootjes geleverd. Harlan, de baby van Natasja en Jim is er inmiddels!! (zie mijn vorige blog)

Tussendoor naai ik eens wat voor Sterre. Soms omdat ze iets nodig heeft en ik het graag zelf maak (althans probeer), en soms omdat zij mijn tester is voor eventuele nieuwe artikelen.

Eén van die artikelen is de jumpsuit. Ik maakte twee versies voor haar: een met lange mouwen en pijpjes en een zomerversie met korte mouwen en pijpjes en van heel dun soepel tricot.

De jumpsuits zijn heerlijke pakjes om in te slapen of in te spelen. Inmiddels zijn het ook Sterre's favoriete pyjama's om in te slapen.

De warmere versie:
 Deze jumpsuit heeft knoopjes langs de benen om makkelijk je kindje te kunnen verschonen.


Naast spelen en slapen kun je ook prima boodschappen doen in zo'n outfit (en met 5 tassen wilde Sterre blijkbaar flink inslaan)

De koelere versie:

De kamsnapknoopjes bleken niet eens nodig wegens stretchiness, hij gaat makkelijk aan en uit over de schoudertjes.
 
Lekker voor warme zomerdagen 
Sterre's out of bed look 

Goed, beide versies zijn goedgekeurd door Sterre, ze vindt ze heerlijk om aan te hebben!

En dan nu snel nog een paar jumpsuits maken voor in de webshop!



2 opmerkingen: