dinsdag 14 juni 2016

Slak aan!

Het toffe 'tussen'-jasje, waar ik inmiddels al een paar van heb gemaakt voor Sterre (en zelfs ook een winterversie aandurfde), blijft leuk om te maken en trekt veel complimentjes omdat je het zo gek niet kan bedenken met stof/print. Ik besloot nog één keer het originele patroon maatje 80 te verlengen, dit maal naar een 98/104, voor ik naar een nieuw patroon ga zoeken of zelf ga tekenen.

De winterjas mag voorlopig lekker de kast in, en de zwanenjas is alweer te klein, die ging naar vriendinnetje Elin, die ca 9 maanden jonger is dan Sterre en nu prima in het jasje past. Ze vindt 'm ook erg leuk: "zwaan aan!"

Samen met Sanne, de mama van Elin, zocht ik voor Sterre naar een nieuw leuk printje, dit is 'm geworden..








Hmm nou had ik de mouwen wel iets langer willen hebben, het kan nog maar nét. Nou ja, dat betekent dat ik aankomende herfst dan maar weer een nieuwe moet maken. Even wat inspiratie opdoen op het oh-zo-verslavende Pinterest en dan terug naar de ontwerptafel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten