donderdag 4 juni 2015

Handige opberger

In opdracht van Ralph's tante Ardy maakte ik een stoffen opberger. Ze had een opberger gezien met vakken om aan een deur te hangen en wilde graag dat ik er een maakte zodat ze die kon gebruiken voor spullen in haar badkamer. Nu gaf zij mij een schetsje en afmetingen wat ze ongeveer zocht, maar verder carte blanche qua aantal vakken, stofkeuze, printjes of egaal, etc. Oh jee, zoveel keuzes!

Na wat wikken en wegen heb ik gekozen voor een effen achtergrond en opbergvakken van verschillende grootten in stoffen met print. Om het geheel niet te druk te maken koos ik voor enkel oranje/bruin/witte stoffen, zo kreeg de opberger een retro/70's look.



Sterre's knuffels waren even verstoppertje aan het spelen.


Nu bleek ik toevallig net op tijd klaar te zijn met deze opdracht vlak voor Ardy's verjaardag, dus kon ik deze mooi afleveren samen met dikke-verjaardagszoenen, én een extra cadeautje. Ik naaide nog snel een stoffen mandje, van wederom een retro stofje, en vulde deze met zelfgebakken scones, en bakjes jam. 




Nu had ze gelijk wat lekkers voor de visite in huis... of voor haarzelf natuurlijk, mjam mjam!



2 opmerkingen: