maandag 22 juni 2015

Warme giletjes

Voor de komende herfst/winter naaide ik vier warme giletjes/bodywarmers voor mijn shopje. Ik had een patroontje met maten in leeftijd, dus het is een beetje gokken om daar een confectiemaat aan te koppelen, maar het is geworden...
- 1 gilet maatje baby 6-9 maanden (± maat 68),
- 2 gilets maatje dreumes 1-1,5 jaar (± maat 80/86), en
- 1 gilet 1 maatje kind 5-7 jaar (± maat 116).

Ook deze zijn weer van heerlijk warm teddykatoen aan de ene kant en vrolijke katoenen printjes aan de andere kant, met een lintje als sluiting. Aan beide kanten draagbaar.


Gilet maat baby heeft een lieve lichtblauwe print met vosjes en konijnen in het bos.




Gilet maat dreumes heb ik in het hardroze met geometrisch patroon.




En de andere gilet maat dreumes in een patroontje met gele en grijze driehoekjes.




En gilet maatje kind heeft een stoer zwart stofje met kruisjes/sterretjes (mijn favoriet!).




Wat een fluffiness...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten