donderdag 11 juni 2015

Sterrestof winkeltje deel 1: zachte speeldekens

Na wat losse opdrachten, wat cadeaus maken en wat leuke tussendoor-projecten, ben ik begonnen met een voorraadje spullen te maken. Een mini Sterrestof winkeltje, voornamelijk met mooi spul voor ukjes, baby- en kinderkamers. Hoe en waar ik ga verkopen, laat ik zeer binnenkort weten!

Als eerste maakte ik heerlijk zachte speeldekens. Je kunt ze in de box leggen of op de grond om je kleintje lekker op te laten liggen, spelen, omrollen, klimmen, klauteren... en weer zacht neerkomen.

Voor de bovenkant maakte ik twee stuks van stevig canvaskatoen, en twee stuks van gewoon katoen. De onderzijde is gemaakt van superzachte fleece, en de kleden zijn gewatteerd van binnen. Alsof je op een wolkje ligt...












Geen opmerkingen:

Een reactie posten