zaterdag 13 juni 2015

Sterrestof winkeltje deel 3: Manen en bananen

Voor mijn toekomstige winkeltje wil ik kussentjes maken, bijv. voor in de kinderkamer, maar het mag ook zeker in de grote mensen kamer.

Het leek mij leuk om in het 'sterren' thema te blijven, dus ik ben bezig met het maken van manen, sterren, wolken, bliksemschichten en druppels.







Ralph vond de manen eigenlijk ook wel een beetje op bananen lijken, en dat zou zeker niet onopgemerkt blijven bij Sterre. Bananen ziet ze namelijk overal, niet alleen in de fruitschaal of op de markt, maar ook op tv, in reclamefolders, op koelkastmagneetjes, op supermarktposters, noem maar op. 

Ik vond het wel een goed plan om ook voor haar een kussentje te maken, een banaan, omdat ze er zo verschrikkelijk gek op is. 

En hey, wie weet neem ik ze ook mee in de verkoop, haha. 

Sterre vond 'm in ieder geval tof.. "Nenaan! Nenaan!"








Geen opmerkingen:

Een reactie posten