vrijdag 12 juni 2015

Sterrestof winkeltje deel 2: keukenschortjes

In mijn winkelvoorraadje mogen zeker niet de kinderkeukenschortjes ontbreken. Want het is zo fijn om papa of mama te helpen met koken en bakken en dan helemaal in een mooi schort (die al snel lekker vies wordt natuurlijk).

Er gaat bij ons thuis inmiddels ook geen dag voorbij dat ik in mijn eentje hoef te koken. Zodra ik ga koken schuift Sterre het keukentrapje richting aanrecht: "elpe, elpe!". Het gaat niet bepaald sneller want ik ben meer haar aan het assisteren dan zij mij, maar het is oh zo lief! Daar heb ik wel wat extra kooktijd voor over...

Ik maakte vier stuks: twee maatje dreumes/peuter en twee maatje kleuter/kind. Allemaal met een voorzakje voor de gardes, pollepels en andere interessante hulpstukken. Let the cooking begin!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten